Responsive Menu
Add more content here...
Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας | Παρασκευή 26 Ιουνίου, 2020

ΟΜΑΔΑ ΑΔΕΛΦΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ

Τα μικρά μας αδελφάκια

Τα αδέλφια των παιδιών με αυτισμό μαθαίνουν ότι κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και αυτή η διαφορετικότητα μας κάνει μοναδικούς και ξεχωριστούς.

Τα παιδιά από πολύ μικρή ηλικία ανακαλύπτουν τον εαυτό τους και τους άλλους και πρέπει να ενισχυθούν κατάλληλα ώστε να αποδέχονται και να σέβονται την διαφορετικότητα, να συνεργάζονται μεταξύ τους για την επίτευξη ενός κοινού σκοπού, να υιοθετούν αποδεκτές συμπεριφορές, να αναπτύξουν την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και συγκρούσεων, να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους.

Μέσω του παιχνιδιού και διασκεδάζοντας, ενισχύεται η αυτοπεποίθησή τους και η ικανότητα να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του περιβάλλοντος.

Μαθαίνουν για τις αξίες της ζωής και για τα δικαιώματα των ανθρώπων, μοιράζονται εμπειρίες  αλληλοεπιδρούν και συναισθάνονται βοηθώντας έτσι τους εαυτούς τους  αλλά και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας να διαχειρίζονται τις σχέσεις τους στην οικογένεια, στο σχολείο, και σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα εμπλέκονται.

 

ΚΥΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ

 

ΣΤΟΧΟΣ: Να ανακαλύψουν και να συνειδητοποιήσουν τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες του σώματός τους, να αναπτύξουν την αυτοαντίληψή τους, να ανακαλύψουν τις αισθήσεις τους.

 

 

Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ

 

 

ΣΤΟΧΟΣ: Να αναγνωρίζουν τα στοιχεία της προσωπικότητάς τους, τις αδυναμίες τους, τα δυνατά σημεία τους, τα ταλέντα τους, και να σέβονται την ανθρώπινη διαφορετικότητα

 

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

 

 

ΣΤΟΧΟΣ: Να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν τα συναισθήματα τους καθώς και των άλλων, να κατανοήσουν ότι κάθε άνθρωπος βιώνει πολλά και διαφορετικά συναισθήματα, να συνειδητοποιήσουν ότι τα συναισθήματα αλλάζουν, να αποκτήσουν ενσυναίσθηση και να μοιράζονται τα συναισθήματά τους με άλλους.

 

 

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ

ΣΤΟΧΟΣ:  να συνειδητοποιήσουν ότι ανήκουν σε κοινωνικές ομάδες, μια από τις οποίες είναι η οικογένεια και να μπορούν να διαχειρίζονται τις σχέσεις τους μέσα σε αυτήν.

 

Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΟΥ

ΣΤΟΧΟΣ: οριοθέτηση της συμπεριφοράς, να μάθουν ποιοί είναι οι αποδεκτοί και μη τρόποι συμπεριφοράς και να κατανοήσουν ότι κάθε συμπεριφορά έχει αιτίες και συνέπειες.

 

ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ

ΣΤΟΧΟΣ: να μάθουν να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους., να αναπτύξουν  θετικούς τρόπους επικοινωνίας και να κατανοήσουν πως κάθε άτομο είναι μοναδικό και έχει ξεχωριστή ιστορία, χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα.

 

 

 

Θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μας;

Κάντε το με τους παρακάτω τρόπους.

Θα σας ακούσουμε

+30 210 9803292

+30 210 9828150

Θα μας γράψετε

[email protected]

Γραφτείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε για τα πάντα γύρω απο τον φορέα.

    Ωράριο Λειτουργίας

    Τα Απογευματινά After School Προγράμματα διεξάγονται καθημερινά, καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Οι ώρες και οι μέρες που θα έρχεται το παιδί/ο νέος, εξαρτώνται από την ομάδα στην οποία θα ενταχθεί. (Κάτι το οποίο καθορίζεται ανάλογα με τις δυνατότητες και τις ανάγκες του, αλλά και από τα προγράμματα στα οποία προτιμά να λάβει μέρος). Το ωράριο των προγραμμάτων χωρίζεται σε 2 ζώνες:

    Α’ Ζώνη 13.00-16.00

    Β’ Ζώνη 16.30-19.30

    Κάποιες ομάδες μας, έρχονται και συμμετέχουν στα προγράμματα κατά τη διάρκεια της Α’ Ζώνης (13:00-16:00) και άλλες κατά τη διάρκεια της Β’ Ζώνης (16.30-19.30). Κατά τη διάρκεια της κάθε χρονικής ζώνης, πολλές ομάδες ταυτόχρονα συμμετέχουν σε διαφορετικά προγράμματα!

    Εάν το προτιμά κάποιος ενδιαφερόμενος, υπάρχει και η δυνατότητα συμμετοχής και αποκλειστικά σε ένα πρόγραμμα.

    Τόπος Διεξαγωγής

    Τα προγράμματα διεξάγονται στις δομές μας, στο 4ο Λύκειο Παλαιού Φαλήρου, και στο χώρο του φορέα μας στην παιδική χαρά της Αγ. Σκεπής. Για τα νότια προάστια, υπάρχει και η επιλογή μεταφοράς με το Van του Συλλόγου (παραλαβή από συγκεκριμένα σημεία) κατόπιν συνεννόησης.

    Συμμετοχή στα Προγράμματα

    Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν αρχικά με το Σύλλογο τηλεφωνικά (2109828150). Στη συνέχεια ορίζεται ένα ραντεβού δια ζώσης, μία πρώτη γνωριμία, με τον επόπτη και τον υπεύθυνο του τμήματος, οπότε και συζητείται η ένταξη του ενδιαφερόμενου σε κάποια ομάδα των Απογευματινών After School Προγραμμάτων (με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες και τις δυνατότητες του παιδιού/νέου).