Responsive Menu
Add more content here...
Δελτία Τύπου | Δευτέρα 4 Απριλίου, 2022

BORN TO BE DIFFERENT #4 – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Εκδήλωση

logos final

 

Ο μήνας Απρίλιος είναι αφιερωμένος στον αυτισμό!

 

Με την ευκαιρία  του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Αυτισμού, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων ΑΛΜΑ προσκάλεσε το Σάββατο 2 Απριλίου στην πλατεία Ηρώων στο άγαλμα του Κων/νου Παλαιολόγου στην παραλιακή λεωφόρο, τον σύλλογο μοτοσικλετιστών HOG – ΗΑRLEY OWNERS GROUP και υπό την αιγίδα του δήμου Π. Φαλήρου, διοργάνωσε μία ιδιαίτερη και πρωτότυπη δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της κοινότητας για τα άτομα με αυτισμό.

Με το σύνθημα «BORN TO BE DIFFERENT» θελήσαμε από κοινού να μεταδώσουμε δυναμικά το μήνυμα της αποδοχής της διαφορετικότητας και  υπενθυμίσαμε σε ΟΛΟΥΣ μας ότι μέσα από την διαφορετικότητα συναντάμε τη μοναδικότητα που κρύβει ο καθένας μέσα του!

Το μήνυμα αυτό μεταδόθηκε με έναν ιδιαίτερο και εντυπωσιακό τρόπο. Σαράντα περίπου μηχανές ΗΑRLEY DAVIDSON στάθμευσαν στην Πλατεία Ηρώων, όπου οι επισκέπτες μπορούσαν να φωτογραφηθούν μαζί τους, να πάρουν αναμνηστικά της εκδήλωσης και να ενημερωθούν για τις δράσεις του συλλόγου μας, υπό τον ήχο των δυνατών μουσικών επιλογών της VIPARTIES.

Στο τέλος της εκδήλωσης οι μηχανές, ανεμίζοντας τα πράσινα μπαλόνια του ΑΛΜΑ, διέσχισαν μία διαδρομή στην παραλιακή λεωφόρο και μέσα στα όρια του Δήμου Παλαιού Φαλήρου.

Την εκδήλωση, που κινήθηκε σε κλίμα ενθουσιασμού και θετικής ενέργειας,  τίμησαν με την παρουσία τους και συμμετείχαν ενεργά σε αυτή ο Αντιδήμαρχος Παλαιού Φαλήρου κος Πανταζής Αλέξανδρος ως αντιπρόσωπος του Δημάρχου ΠΦ, μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, οι Βουλευτές Β΄ Αθήνας της ΝΔ κα Άννα Καραμανλή και κος Σπανάκης Βασίλης, η Αντιπεριφερειάρχης Νότιου Τομέα της Περιφέρειας Αττικής κα Νάννου Δήμητρα, η δ/ντρια εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Ιδρύματος Ωνάση κα Χριστίνα Παναγιωτάκου και πλήθος δημοτών, γονιών και παιδιών με και χωρίς αναπηρία.

Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως για την πολύτιμη συνεργασία και τη συνδρομή του στην άρτια διεξαγωγή της εκδήλωσης τον Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Αρωγής και Υγείας Παλαιού Φαλήρου κο Αρκουμάνη Ιωάννη, και την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, καθώς και το 6ο Δημοτικό και 4ο Γυμνάσιο Παλαιού Φαλήρου για τη δωρεά εκπαιδευτικού υλικού.

 

Δίνουμε ραντεβού για του χρόνου ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ!

 

Θέλετε να επικοινωνήστε μαζί μας;

Κάντε το με τους παρακάτω τρόπους.

Θα σας ακούσουμε

+30 210 9803292

+30 210 9828150

Θα μας γράψετε

[email protected]

Γραφτείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε για τα πάντα γύρω απο τον φορέα.

    Ωράριο Λειτουργίας

    Τα Απογευματινά After School Προγράμματα διεξάγονται καθημερινά, καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Οι ώρες και οι μέρες που θα έρχεται το παιδί/ο νέος, εξαρτώνται από την ομάδα στην οποία θα ενταχθεί. (Κάτι το οποίο καθορίζεται ανάλογα με τις δυνατότητες και τις ανάγκες του, αλλά και από τα προγράμματα στα οποία προτιμά να λάβει μέρος). Το ωράριο των προγραμμάτων χωρίζεται σε 2 ζώνες:

    Α’ Ζώνη 13.00-16.00

    Β’ Ζώνη 16.30-19.30

    Κάποιες ομάδες μας, έρχονται και συμμετέχουν στα προγράμματα κατά τη διάρκεια της Α’ Ζώνης (13:00-16:00) και άλλες κατά τη διάρκεια της Β’ Ζώνης (16.30-19.30). Κατά τη διάρκεια της κάθε χρονικής ζώνης, πολλές ομάδες ταυτόχρονα συμμετέχουν σε διαφορετικά προγράμματα!

    Εάν το προτιμά κάποιος ενδιαφερόμενος, υπάρχει και η δυνατότητα συμμετοχής και αποκλειστικά σε ένα πρόγραμμα.

    Τόπος Διεξαγωγής

    Τα προγράμματα διεξάγονται στις δομές μας, στο 4ο Λύκειο Παλαιού Φαλήρου, και στο χώρο του φορέα μας στην παιδική χαρά της Αγ. Σκεπής. Για τα νότια προάστια, υπάρχει και η επιλογή μεταφοράς με το Van του Συλλόγου (παραλαβή από συγκεκριμένα σημεία) κατόπιν συνεννόησης.

    Συμμετοχή στα Προγράμματα

    Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν αρχικά με το Σύλλογο τηλεφωνικά (2109828150). Στη συνέχεια ορίζεται ένα ραντεβού δια ζώσης, μία πρώτη γνωριμία, με τον επόπτη και τον υπεύθυνο του τμήματος, οπότε και συζητείται η ένταξη του ενδιαφερόμενου σε κάποια ομάδα των Απογευματινών After School Προγραμμάτων (με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες και τις δυνατότητες του παιδιού/νέου).